Hej! Nu är den härliga sommaren här! På Café Kronan kommer vi nu ha öppet till klockan 17.00 varje dag, hela sommaren, så varmt välkomna.

Under de kommande två veckorna, v. 26 och v. 27, fortsätter vi att servera dagens rätt måndag till fredag, men från och med v. 28 och framåt serveras endast vår á la carte-meny. Men som ni säkert vet så har vi ju mycket där att välja på. På startsidan här på hemsidan kan ni se vad vi har.

Förutom mat så har vi, som vanligt, mycket fika så som kakor och bakelser. Vi har även glass både på pinne och kulglass. Kulglassen går också att få till en belgisk våffla. Vi har även en baristamaskin så att ni kan få flera olika kaffesorter.

Varmt välkomna till oss i sommar!